Călin-Mihai TOADER (67446) - Snake pe LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea Proiectului:

Proiectul consta in implementarea faimosului joc Snake pe un LDC grafic.Sarpele o sa fie controlat de catre utilizator cu ajutorul a 4 butoane.Cu cat aduni mai multa mancare,sarpele se va face din ce in ce mai mare.Pe parcursul jocului vor aparea obstacole pe care vei fi nevoit sa le eviti pentru a ajunge sa mananci.Pe ecran va fi afisat si scorul utilizatorului.

Descriere generală

Cu ajutorul celor patru butoane sarpele va fi controlat de catre utilizator: Sus, Jos, Stanga, Dreapta.In final,imaginea va fi proiectata pe LCD.

Hardware Design

Lista Componente:

- 4 butoane
- LCD Nokia 5510
- Fire de legatura mama-mama
- Placa ATMEGA 324

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare : Programmer's Notepad 8-)
  • librării şi surse 3rd-party:Biblioteca open source pentru interfatarea cu displayul nokia 5510

Rezultate Obţinute

Am atasat imaginile cu partea hardware finalizata.Proiectul nu este 100% functionabil, partea software nefiind terminata.

Concluzii

Pentru mine a fost o experienta placuta si interesanta, fiind primul proiect pe partea de hardware. Am dobandit cunostinte noi, precum familiarizare cu mediul de dezvoltare AVR.

Download

Jurnal

Saptamana 8: Alegerea proiectului.
Saptamanile 9 si 10: Lipirea componentelor pe placa de baza.
Saptamana 11: Achizitionarea celorlalte componente si lipirea lor pe placa de test
Saptamana 12: Testare buguri(contacte imperfecte etc).
Saptamana 13:Implementarea software-ului.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2017/adraghici/210495.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0