Ana CODREANU (75656) - Simple Snake on LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul meu implementeaza jocul Snake pe o matrice de LED-uri 8×8.Jucatorul va putea sa controleze sarpele cu ajutorul a 4 butoane(sus,jos,dreapta,stanga).Jocul se va sfarsi atunci cand sarpele isi va atinge coada sau atunci cand se va lovi de unul din pereti.

Descriere generală

Hardware Design

Lista de piese:

  • Modul cu Matrice de Led-uri MAX7219
  • Fir Mama Mama x10
  • Butoane x4

Software Design

Mediu de dezvoltare: Programmer's NotePad AVR

Am folosit 2 vectori(SnakeX, SnakeY) in care retin coordonatele (x, y) ale unui led.

Functii:

  1. void init(); initializeaza matricea pentru a incepe jocul
  2. void set_button(): activez rezistentele de pull-up
  3. void draw_pixel(int x, int y): aprinde led-ul (x,y)
  4. void erase_pixel(int x, int y): aprinde led-ul (x,y)
  5. draw_food(): generez “mancarea” pentru sarpe
  6. draw_snake(): desenez sarpele pe matricea de LED-uri
  7. move_snake(int direction): mut sarpele in functie de directie
  8. isSnakepartofSnake(): verifica daca capul sarpelui se ciocneste de proriul corp
  9. bump_wall(): verifica daca sarpele se loveste de unul din pereti

Rezultate Obţinute

Concluzii

A fost un proiect interesant, nu foarte complicat, din care am invatat multe chestii. Snake este un joc intilnit la fiecare pas.

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2017/aaldescu/ana.codreanu.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0