Constantin-Daniel ZAHARIA (24902) - Lifeline: Text-based Game
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul consta in implementarea unui joc text-based pe un LCD. Jocul urmeaza o poveste in care jucatorul trebuie sa aleaga una din doua sau trei variante de raspuns. In functie de aceasta, cursul povestii se va schimba total. In tot acest timp jucatorul va folosi telefonul mobil pentru a trimite caractere sau text prin intermediul modulului Bluetooth, va folosi accelerometrul sau butoanele de pe placuta.
Ideea a pornit de la jocul Lifeline disponibil atat pe platforma iOS, cat si pe cea Android, unde scopul jocului este acela de a supravietui cat mai mult. Totul e un mister si niciodata nu stii ce va urma, iar asta mi s-a parut provocator si distractiv.
Descriere generală
Schema bloc hardware
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
scheme electrice
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.