Alice-Sînziana PETCU (6325) - Joc de masinute pe LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul meu consta in implementarea unui joc cu masini pe un LCD. Pentru interfatarea cu utilizatorul se folosesc doua butoane(stanga-dreapta) pentru a putea ocoli obstacolele. Obstacolele sunt alte masini care se indreapta spre player.

Scopul jocului este de a depasi cat mai multe obstacole si de a evita coliziunile.

Descriere generală

Hardware Design

Lista piese optionale:

  • LCD grafic SPI
  • 2 Butoane
  • Breadbord
  • Fire mama-tata

Conexiuni:

  • SPI_RST → PB3
  • SPI_DC → PB2
  • SPI_MOSI → PB5
  • SPI_SCK → PB7
  • SPI_CS1 → PB4
  • BTN1 → PB0
  • BTN2 → PB1
  • LED_INDICATOR → PD7

Software Design

Interfatarea cu LCD-ul a fost facuta folosind o biblioteca de arduino modificata de mine. Jocul are 4 nivele de dificultate care se schimba automat la fiecare 5 secunde, crescand viteza cu care vin obstacolele. Scorul este calculat in functie de viteza si de obstacolele depasite. In momentul in care se detecteaza o coliziune jocul se termina si se afiseaza scorul.

Jocul a fost dezvoltat in AVR Studio.

Rezultate Obţinute

Am reusit sa obtin ceea ce mi-am dorit, adica un joc functional, amuzant si fara bug-uri :) .

Concluzii

Proiectul mi s-a parut foarte interesant, am acumulat cunostinte noi atat hardware cat si software. Per total a fost o materie foarte interesanta care m-a ajutat sa inteleg principiile unui sistem embedded.

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2016/ddragomir/tetris_sau_masinute.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0