Cezar-Andrei DOBROMIR (25448) - Nume proiect
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Tetris este un joc in care trebuie sa imbini piesele perfect, formand linii orizontale ce vor fi eliminate. Piesele care apar pe ecran si se deplaseaza de sus in jos pot fi mutate de la stanga la dreapta sau pot fi rotite prin intermediul butoanelor
Introducere
Proiectul este menit sa imite clasicul joc de tetris.
Acesta va folosi un display pentru afisarea pieselor care vor aparea din partea de sus a ecranului
Pozitia si orientarea pieselor se va putea schimba prin apasarea butoanelor existente.
Viteza va creste odata cu inaintarea in joc.
Descriere generală
Hardware Design
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.