Theodor ROŞCA-MARC (25305) - Brick Breaker

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Brick Breaker este un joc in care scopul este sa distrugi toate caramizile aflate in partea de sus a afisajului, acest lucru este posibil prin devirea unei bile care se loveste de toti peretii aflati in joc, dar si de caramizi. Jocul va fi controlat din doua butoane, care misca o platforma in stanga si in dreapta. Daca bila ajunge sub aceasta platforma si nu este oprita la timp, jocul este pierdut. Vor exista si caramizi speciale, care distrug mai multe caramizi din jurul lor, sau care incetinesc viteza de miscare a bilei. Jocul va fi divizat pe nivele si se va obtine un anumit scor la final pentru fiecare nivel (cu cat ai mai putine bounce-uri, scorul va fi mai mare).

Doresc sa realizez acest proiect deoarece brick breaker este unul dintre jocurile preferate din copilarie.

Descriere generală

Schema bloc

Hardware Design

Lista de piese

  • LCD Grafic: 1.8” 128×160 SPI TFT LCD ST7735S
  • 2 butoane
  • placa de test
  • fire conectoare (mama-mama)
  • pin header
  • rezistenta de 10ohm pentru backlight led (LCD)
  • alimentare 3.3v:
  • IC1 LE33 - LE33CZ-TR
  • capacitor electrolitic 10uF

Schema electrica

Software Design

Descrierea codului aplicatiei

  • Mediu de dezvoltare: AVR Studio
  • Biblioteca pentru LCD: uTFT-ST7735
  • Algoritmi folositi: Algoritmul Bresenham

Rezultate Obţinute

Concluzii

Mi se pare un proiect interesant. M-am familiarizat cu lipirea pieselor si interconectarea lor. Momentan inca lucrez la software.

Download

Bibliografie/Resurse

Resurse Hardware

Resurse Software

pm/prj2016/ddragomir/brick_breaker_rmt.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0