Paul GHEORGHE (25544) - Sudoku pe LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Sudoku este un joc interactiv ce testeaza capacitatea de gandire logica a jucatorului. Jocul poate fi jucat de un singur jucator, iar obiectivul jocului este de a completa tabla Sudoku, respectand urmatoarele reguli:

  • O cifra (intre 1 si 9) poate sa apara o singura data pe fiecare coloana;
  • O cifra (intre 1 si 9) poate sa apara o singura data pe fiecare linie;
  • O cifra (intre 1 si 9) poate sa apara o singura data in fiecare subtabela de dimensiunea 3×3.

Un exemplu de tabla de start:

Descriere generală

Jocul va avea 5 butoane, 4 dintre ele pentru miscarea intre casute, si unul pentru incrementarea valorii din casuta.

Hardware Design

Bill of Materials:

Schema electrica:

Software Design

Mediu de dezvoltare: AVR Studio

Biblioteca pentru LCD: uTFT-ST7735

Rezultate Obţinute

Concluzii

Interesanta ideea cu proiectul. M-a ajutat mult sa ma familiarizez cu lipitul pieselor.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.

Bibliografie/Resurse

Resurse Hardware

Resurse Software

pm/prj2016/ddragomir/69.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0