Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Un joc cu o grilă de pătrățele ce ascund perechi de simboluri, în care jucătorul trebuie să identifice perechile cu scopul de a le îndepărta de pe grilă. Jocul impune întoarcerea a doar 2 pătrățele în același timp, apoi le ascunde, astfel că jucătorul se va baza doar pe memoria sa pentru a câștiga jocul.
Schema bloc
Jucătorul va alege pătrățelele cu ajutorul butoanelor (input), iar acțiunile sale vor fi vizibile pe LCD (output). Va exista un fundal sonor (output). LED-uri au rolul de a ajuta jucătorul, dându-i indicii de genul “hot or cold” în funcție de cât de aproape este de găsirea perechii.
Lista de piese:
Jocul porneste, momentan, cu cel mai greu level. Pe viitor, jocul va avea mai multe nivele, in functie de numarul de perechi. Pe ecran sunt afisate 32 de patrate negre, din care unul este “intors”, afisand simbolul de sub acea patratica. Jucatorul va cerceta printre celelalte patrate cu ajutorul butoanelor UP, DOWN, LEFT, RIGHT si va selecta patratul pe care doreste sa il vada apasand CENTER. In functie de cat de aproape este de descoperirea perechii primului patrat intors, se vor aprinde LED-uri pe baza unui algoritm tip “hot-or-cold”. Cand jucatorul descopera o pereche, aceasta va disparea de pe ecran. La final, se va afisa in cate miscari (tentative de imperechere a cate 2 patrate) a castigat jocul si poate alege daca vrea sa mai joace un nou joc sau nu.
Mi-a placut acest proiect pentru ca a fost unul dintre cele mai practice din toata facultatea.
Arhiva proiect: turcu_elena_maria_335ca.zip
Resurse Hardware