Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul meu consta in implementarea jocului Snake pe un LCD grafic 128×64, iar interactiunea cu jocul se va permite prin 4 butoane ce controleaza miscarile in joc. Exista obstacole si surprize prin care se creste viteza sau lungimea sarpelui. Acesta poate fi jucat de o singura persoana cu memorizarea scorului si nivelului obtinut.
Scopul proiectului este de a invata lucruri noi prin realizarea jocului cu diferite nivele de difciultate care dau interactivitate. Amuzamentul jocului constă în patternurile diferite obtinute prin randomizarea pozitiilor mancarii sau obstacolelor.
Schema bloc
La pornirea jocului apare un ecran de start, iar apasarea unui buton va porni sarpele. Miscarea in cadrul jocului se va efectua prin intermediul a patru butoane (sus, jos, stanga, dreapta). In momentul in care sarpele ajunge la mancare, o noua tinta apare pe ecran cu pozitia aleasa random. Dupa atingerea unor lungimi presatabilite (depinzand de level), pe ecran incep sa apara obstacole ce trebuie ocolite si se mareste viteza pentru a face mai dificila marirea lungimii sau incrementarea scorului. Jocul se termina atunci cand sarpele se loveste de margine/obstacole. Inainte de reluarea jocului se afiseaza scorul obtinut si nivelul atins insotite de un measaj corespunzator.
Lista de piese particulare
Schema electrica
Jocul porneste cu un ecran principal, iar utilizatorul trebuie sa apese butonul stanga sus pentru a-l porni. Exista mai multe levele (iar nivelul creste dupa ce sarpele manaca 5 bucati din hrana). Initial harta nu are decat o bucata de mancare si un obstacol, dar pe masura ce se inainteaza in nivele apar noi obstacole si viteza de miscare creste. Levelul este afisat in partea dreapta sus, dar daca sarpele atinge unul din obsatacole sau marginile ecranului se ajunge la ecranul de finish. In acest moment, jucatorul isi poate vedea scorul, levelul, un mesaj caracteristic levelului la care a ajuns si poate porni iar jocul. Pozitia mancarii si a obstacolelor este generata random la fiecare etapa.
Modul de implementare:
A fost un proiect interesant. Lipirea pieselor si conectarea LCD-ului nu au fost complicate, iar rezultatul a fost multumitor.