Vlad-Ionuţ CRUCERU (25249) - Joc PONG
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul consta in realizarea jocului PONG.
El se va putea juca in mod singleplayer sau multiplayer.
Descriere generală
Schema bloc este :
Hardware Design
Componente :
Nume | Pret aproximativ |
Componente de baza + placuta | 40 lei |
LCD Nokia 5110 | 20 lei |
Placuta de test | 5 lei |
Butoane (4) | 8 lei |
Cabluri mama-mama + pini | 10 lei |
Total | 83 lei |
Schema electrica :
Pentru LCD avem :
1 : RST Reset
2 : CE Chip Select
3 : DC Data / Comand Input
4 : Din Serial Data Input
5 : Clk Clock
6 : Vcc Input Voltage
7 : BL
8 : Gnd Ground
S1, S2, S3, si S4 sunt butoanele pentru control
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.