Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul va fi un joc snake 2D. Obiectivul jucatorului este de a controla sarpele si sa isi maximizeze scorul “mancand” anumite block-uri. Daca sarpele ajunge in marginea ecranului, el va “cicla”, adica daca a ajuns in marginea din dreapta, acesta isi va continua miscarea incepand cu prima coloana (cea mai din stanga) de pe aceiasi linie.
In plus, la fiecare 4-5 block-uri mancate va aparea un block special care daca nu va fi mancat va anula o portiune din punctaj. Daca va fi mancat, sarpele va suferi efecte secundare, cum ar fi inversarea input-ului (sa comanzi sarpele sa mearga spre stanga, dar el sa faca dreapta) sau inversarea directiei (sarpele sa mearga inapoi, coada devenind noul cap si capul fiind coada).
Apasarea butoanelor genereaza input pentru ATMega324. De asemenea, procesorul avanseaza pozitia sarpelui cu 1 in directia curenta si actualizeaza scorul (daca a fost mancat un food block).
Lista Piese:
Principalele detalii legate de implementare:
Am reusit sa finalizez proiectul. Probabil sunt cateva corner cases care mi-au scapat, dar sunt multumit de rezultatul final. Principalele modificari care ar putea aparea intr-o versiune 2.0 (if any) sunt:
Proiectul a fost interesant, dar ar fi fost mult mai placut daca ma apucam din timp si lucram cate putin (3-4 ore) in fiecare saptamana.
Un hobby de genul nu pare a fi o idee rea deloc . Eliminarea unui “deadline” face activitatea mult mai lejera (desi este mult mai putin productiva).