Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in implementarea unui joc Snake folosind un LCD si patru butoane. Scopul jocului este de a hrani sarpele cat mai mult si de a evita coliziunea capului cu orice alt obstacol din plan.
Pentru implementarea jocului folosec patru butoane care vor schimba directia sarpelui catre stanga, dreapta, sus sau jos. Input-ul va fi tratat de catre unitatea de procesare ATMega324 iar output-ul il constitui dispozitivil LCD. Pozitia 'mancarii' va fi generata aleator, iar ecranul va fi actualizat la frecventa variabila. In momentul cand sarpele s-a hranit, el va deveni cu o unitate mai mare (coada lui va fi mai lunga), iar viteza lui va creste. Vor exista mai multe nivele, cu obstacole diferite, fiecare prezentand un grad mai mare de dificultate. Pentru a trece de la un nivel la altul, sarpele va trebuie sa atinga o anumita lungime. De asemenea va mai exista un 'bonus', reprezentat de o 'mancare' mai mare, care va contribui la dimensiunea sarpelui cu mai multe unitati. In partea din dreapta a ecranului va fi afisat numarul nivelului, viteza sarpelui si dimensiunea curenta a sarpelui.
Am achizitionat urmatoarele:
Schema electrica:
Am dezvoltat jocul in programmer's notepad AVR. Am folosit ca librarie pentru display u8glib.
Rezultatele constau intr-un joc snake complet functional, cu 3 nivele.
A fost un proiect interesant care m-a ajutat sa realizez care este potentialul unui microcontroller.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.