Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in implementarea jocului Snake, pe un display LCD 128×64. Interactiunea cu jocul se va permite prin 2 butoane pentru controlul miscarilor din joc. Exista anumite surprize, care pot micsora/mari viteza, dar si cele care doar ajuta la cresterea lungimii sarpelui. Acesta poate fi jucat de catre o singura persoana.
Scopul proiectului este de a invata lucruri noi prin realizarea jocului.
La pornirea jocului va aparea un ecran de start. Apasarea oricarui buton, va porni jocul. Miscarea inainte va fi automata, utilizatorul trebuind doar sa aleaga in ce directie va dorii sa mearga sarpele(stanga sau dreapta, in functie de axa pe care se afla sarpele). Jocul se va termina in momentul in care sarpele se mananca pe sine.
Lista de piese:
Schema electrica
Pentru implementare am folosit u8glib pentru interfatarea cu controllerul LCD-ului ST7920.
Mediu de dezvoltare folosit : WinAVR si Programmers Notepad.
A fost un proiect interesant. Lipirea pieselor si conectarea LCD-ului nu au fost complicate, iar rezultatul a fost multumitor.