Andrei-Marian LASCU (25186) - Snake cu Display Arduino

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta in implementarea jocului Snake, pe un display LCD 128×64. Interactiunea cu jocul se va permite prin 2 butoane pentru controlul miscarilor din joc. Exista anumite surprize, care pot micsora/mari viteza, dar si cele care doar ajuta la cresterea lungimii sarpelui. Acesta poate fi jucat de catre o singura persoana.

Scopul proiectului este de a invata lucruri noi prin realizarea jocului.

Descriere generală

Schema bloc:

La pornirea jocului va aparea un ecran de start. Apasarea oricarui buton, va porni jocul. Miscarea inainte va fi automata, utilizatorul trebuind doar sa aleaga in ce directie va dorii sa mearga sarpele(stanga sau dreapta, in functie de axa pe care se afla sarpele). Jocul se va termina in momentul in care sarpele se mananca pe sine.

Hardware Design

Lista de piese:

  1. > LCD Display Module 128×64
  2. > 2 butoane
  3. > bareta pini mama
  4. > bareta pini tata
  5. > fire conectoare

Schema electrica

Software Design

Pentru implementare am folosit u8glib pentru interfatarea cu controllerul LCD-ului ST7920.

Mediu de dezvoltare folosit : WinAVR si Programmers Notepad.

Rezultate Obţinute

Concluzii

A fost un proiect interesant. Lipirea pieselor si conectarea LCD-ului nu au fost complicate, iar rezultatul a fost multumitor.

Download

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

pm/prj2016/avoinescu/snake334cb.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0