Diana LUPĂNCESCU (25111) - Banana Piano

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul meu are ca scop simularea unui pian, cu ajutorul unor banane. Prin apasarea pe banane, ce sunt conectate la microcontroller, se vor auzi note muzicale.

Descriere generală

Cel care canta la pian va avea la dispozitie 8 banane pentru fiecare nota muzicala , atunci cand o banana va fi apasat se va auzi una din notele muzicale Do,Re,Mi,Fa,Sol,La,Si,Do, de la stanga la dreapta. Dupa ce banana a fost apasata, se va reda nota muzicala prin intermediul buzzerului.

Schema bloc

Hardware Design

Lista Componente

Componente particulare

-Buzzer

-Fire jumper

-Banane

-Fire de legatura

-Cablu USB

-Rezistente

-Placa de support

Schema electrica

Software Design

Mediu de dezvoltare

Am folosit Programmer's Notepad pentru a scrie codul, iar pentru rulare am folosit Cygwin,compilarea se face folosind AVRwin.

Biblioteca si Algoritmi

Pornind de la biblioteca Capacitive Sensor pentru Arduino,am implementat CapacitiveSensor.cpp. CapacitiveSensor permite ca pinii microcontrollerului sa poata detecta capacitatea electrica a corpului uman.

Explicatii

Folia de aluminiu va fi inlocuita cu banane.

Rezultate Obţinute

Concluzii

Proiectul a fost interesant si distractiv, din punctul de vedere al lucrurilor invatate si colaborarii cu colegii in realizarea lui.

Download

Jurnal

Am terminat descrierea proiectului si am incarcat schema bloc a acestuia.

Am terminat placuta de baza.

Am facut lista de componente,am cumparat componentele necesare proiectului.

Am facut schema electrica in Eagle.

Am lipit toate componentele pe placuta de test.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2016/avoinescu/pian-2.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0