Cristian-Răzvan ION (25118) - Fast and furious

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul presupune implementarea unui joc simplu, inspirat din cele regasite pe un Brick Game. Scopul jocului este de a directiona (stanga-dreapta) o masina (reprezentata prin puncte), pentru a evita obstacolele. Jocul ofera posibilitatea cuantificarii scorului, pe baza caruia se determina trecerea la urmatorul nivel.

Descriere generală

Componente hardware:

  • Placa de baza
  • Atmega324PA-PU
  • LCD grafic - Nokia 5110

Am adaugat doua butoane, pentru a permite directionarea stanga-dreapta. Dupa cum sugereaza si diagrama, microcontroller-ul preia informatia de la acestea, iar rezultatul comenzilor este vizualizat pe LCD.

Hardware Design

Lista de piese

  • Placa de baza cu Atmega324PA-PU
  • LCD Nokia 5110
  • 1 rezistenta 470
  • 1 rezistenta 1K
  • Regulator de tensiune
  • Condensator electrolitic 16V
  • 2 butoane
  • Placa de test
  • Fire conectoare

Schema electrica

Rezultatele simulării folosind Proteus

Software Design

Pentru asemanarea cu jocul original am determinat atat coliziunile cu celelalte obiecte din spatiul determinat, cat si cu cadrul definit. Fiecare depasire a unui obstacol determina cresterea scorului, care influenteaza si trecerea la un nivel superior. In cazul atingerii unui nivel superior atat piesa principala, cat si celelalte obiecte ale scenei efectueaza miscarile caracteristice mai rapid.

Rezultate Obţinute

Concluzii

Ca o concluzie pot spune ca a fost un proiect interesant, nu am ars nicio componenta (surprinzator). Pentru primul proiect de acest gen sper ca m-am descurcat onorabil.

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2016/avoinescu/ion-cristian-razvan.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0