Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul are ca scop implementarea jocului Tetris.
Jocul consta in asezarea unor piese formate din 4 patratele, care se misca de sus in jos si pot fi deplasate staga-dreapta sau rotite. Cand unul dintre rand este umplut, acesta dispare. Jocul se termina, cand nu mai exista loc pentru asezarea pieselor.
Schema bloc
Input-ul este setat cu ajutorul butoanelor, iar output-ul va fi pe LCD. Exista butoane pentru deplasarea si rotirea pieselor de joc.
Programul este scris in limbajul C si compilat cu ajutorul avr-gcc. Mediul de dezvoltare este AVR Studio. Pentru lucrul cu LCD-ul am folosit biblioteca GLI.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.