George BÎRZU (25553) - Real-Time Traffic Simulator (RTTS)

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul isi propune dezvoltarea unui simulator de trafic pentru o anumita infrastructura de strazi.

Ce face ?

  • urmareste modul in care evolueaza traficul la nivelul infrastructurii de strazi date
  • urmareste zonele in care traficul este critic - predispus la ambuteiaje si accidente
  • timpii semafoarelor se adapteaza la nivelul de trafic de pe fiecare strada care are conexiune la intersectia respectiva
  • urmareste evolutia ambuteiajelor create de asteptarea vehiculelor la trecerea la nivel cu calea ferata

Care este scopul lui ?

  • gasirea unor metode prin care sa fluidizam traficul, prin intermediul dispozitivelor deja puse la dispozitie - semafoarele - fara interventia politiei pentru dirijarea traficului in cazul ambuteiajelor → Cresterea nivelului de “inteligenta” a semafoarelor

Care a fost ideea de la care aţi pornit ?

  • am pornit de la ideea modului in care am putea imbunatati evolutia traficului fiind data o anumita infrastructura de strazi, care sa cuprinda cat mai multe elemente critice

De ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi ?

  • Majoritatea ne-am confruntat cu ambuteiaje in trafic care au condus la intarzieri in programul nostru, stres si timp pierdut. N-ar fi mult mai placut sa diminuam aceste aspecte negative ale şofatului ?

Descriere generală

Proiectul va dispune de:

  • o placa de lemn pe care vom pozitiona elmentele de hardware
  • leduri rgb de 5 mm prin care vom reprezenta autovehiculele
    • verde - autovehicule obisnuite
    • rosu si verde - autospeciale: politie, jandarmerie, ambulanta
  • leduri portocalii de 10 mm prin care vom reprezenta trenurile
  • semafoare la nivelul intersectiilor, avand 3 leduri de culoare: rosu, galben si verde
  • semafoare la trecerea la nivel cu cale ferata, avand 2 leduri rosii si unul verde
  • indicatoare pentru cazul in care se face trecerea pe galben intermitent la nivelul intersectiilor
  • (optional) semafoare pietonale

Vor fi generate random autovehicule, autospeciale si trenuri la periferia infrastructurii puse la dispozitie.

Vor exista drumuri cu o banda sau 2 benzi pe sensul de mers.

Schema bloc

Schema electrica

Hardware Design

Lista Piese

  • 32 tranzistoare IRFZ34N
  • 365 leduri RGB
  • 52 leduri Portocalii
  • 240 de rezistente
  • 8 shift registers - 74HC595
  • cablu UTP
  • fire legatura mama-mama
  • 4 placi de test 100 x 50
  • headere tata

Poze

Software Design

Arhiva de test

Rezultate Obţinute

Partea de hardware merge in totalitate. Nu am putut observa inca rezultatele totale avand in vedere ca partea de soft nu este in ca gata.

Concluzii

Partea de hardware a luat destul de mult timp, astfel incat mi-a ramas destul de putin pentru patea de software.

Download

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

pm/prj2016/astratulat/rtts.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0