Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in realizarea jocului Hangman(Spanzuratoarea), ce presupune ghicirea unui cuvant litera cu litera. Jucatorului ii vor fi afisate pe ecranul lcd-ului numarul de incercari ramase(vieti), cuvantul codificat de forma “_ _ _ _”, fiecare linie reprezentand o litera si litera pe care doreste sa o selecteze. Aceasta va fi initial A, dar in urma apasarii unui buton - dreapta sau stanga - o poate incrementa/decrementa si ajunge la B, respectiv Z. La apasarea unui al treilea buton se va face confirmarea selectiei.
Scopul jocului Jocul nu reprezinta doar un mod de divertisment, ci si un mijloc de verificare a cunostiintelor lingvistice si testare a intuitiei si inteligentei.
Forma finla a proiectului:
Proiectul m-a ajutat sa inteleg implementarea uei cerinte nu doar la nivel software ci si hardware, sa realizez conexiuni si sa lipesc componente.
Initial am intampinat cateva problema cu lipirea unei rezistente :).
Pentru inceput am lipit componentele pe placa de baza si am adaugat 4 barete de pini pentru a putea conecta si lcd-ul pe porturile D, B si C.
Apoi am lipit butoanele pe placa de test, am realizat conexiunile butoanelor cu portul C de pe placa si cu GND, si am conectat LCD-ul la placa de baza.
Am avut probleme cu lcd-ul pentru ca nu se aprinde.