Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Tema proiectului este un joc de Snake pe un ecran LCD. Voi folosi 4 butoane pentru a controla sarpele in cele 4 directii.
Scopul este de a aduna cat mai multe puncte si de a nu lovi obstacole.
Cand sarpele inghite o bucata de mancare, punctajul creste cu 1 punct.
La fiecare 40 de puncte adunate, se schimba obstacolele si se revine la dimensiunea initiala a sarpelui.
Mediu de dezvoltare:
Librarii si surse 3rd-party:
Algoritmi si structuri de date:
Am folosit o lista simplu inlantuita pentru retinerea sarpelui. Fiecare element al listei contine urmatoarele campuri:
Am mai folosit doi vectori (obstacles_x, obstacles_y) pentru a retine coordonatele obstacolelor.
In urma realizarii proiectului am invatat foarte multe lucruri.
A fost primul proiect care a imbinat hardware-ul cu software-ul facut de la 0.
Pe parcursul proiectului am intampinat anumite dificultati (e.g. memoria de 2K mi-a dat putin peste cap planul de a folosi o matrice de 48×84).
Am fost nevoit sa folosesc memoria foarte eficient, sa lucrez cu mai multa atentie (deoarece inainte de a avea LCD-ul conenctat debugging-ul il faceam prin intermediul unui led ) si nu in ultimul rand, am invatat sa folosesc mai bine datasheet-ul pentru anumite componente hardware.
Mi-a facut mare placere sa lucrez la acest proiect, iar pe viitor voi incerca sa realizez o carcasa si sa il alimentez de la o baterie (pentru portabilitate).
pm2016_331cc_oancea_catalin_constantin.zip
Parola arhiva: EKP44U6HcEZUThUwbm87ntT3
Data | Descriere |
---|---|
13 Mai | Placa de baza functionala + bootloader |
20 Mai | Placa secundara (terminat de lipt) |
21 Mai | Scris cod pentru butoane (←↑→↓) (intrerupt) |
22 Mai | Conectat display + mici teste pentru a intelege cum functioneaza biblioteca |
23 Mai | Terminat de scris codul pentru snake + incarcat si testat pe placuta |