Maria-Cătălina POPA (25402) - Snake

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea proiect:

  • Proiectul reprezită un joc de snake pe o matrice de LED-uri de dimensiune 10×10. Șarpele este controlat de 4 butoane (sus, jos, stânga, dreapta).
  • Soft-ul va genera o poziție random, din cele neocupate de șarpe, cât mai departe de vechea poziție pentru a plasa hrana. Șarpele îți va mari dimensiunea treptat în funcție de mâncarea colectată. Jocul se termină dacă șarpele atinge unul din pereții matricei sau toată dimensiune alocată este ocupată, caz în care jucătorul a câstigat puncajul maxim.

Schema Bloc

Hardware Design

  • Listă de piese

Componentele obligatorii de pe placa:

      ATMEGA324PA-PU, COD: ATMEGA324PA-PU
      USB-B, COD: USB B-PCB-R
      16MHZ QMIM016, COD: Q16.000 MHz HC-49S
      2 DIODE ZENER, COD: BZX55C3V3
      2 LED-uri EL333, COD: CLL-50221
      K1X10 WSL040, COD: HN1X40
      K2X10, COD: HN2X10
      2 PUSHBUTTON, COD TS-06E (TS-3)
      Rezistente 100R, 470, 1K5, 10K
      Condensator ceramic 100nF, 15pF
      Soclu DIP40 dil40emf, COD: LC40
      Jumper 

Alte componente necesare:

      100 LED-uri culoare verde, 5mm COD: 4710
      4 Push Button,  TC0010 - MICRO PUSHBUTTON
      2 Registre de depalsare, COD 2206
      2 Grup de tranzistori ULN 2003 A, COD 7492
      10 Rezistente 3K3
  • schema electrica

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare: AVR Studio
  • pentru a retine pozitia sarpelui am folosit 2 vectori, unul pentru linii si unul pentru coloane. Se initializeaza linii si coloanele si se aprind ledurile corespunzatoare pozitiei initiale. Se verifica daca s-au apasat butoanele si se modifica pozitia sarpelui. Daca coordonatele depasesc peretii matricei, se termina jocul.

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

  • Arhiva ce contine codul sursa si Makefile

snake_mariacataina_331cc.zip

Jurnal

What went wrong:

  • Am lipit matricea de leduri gresit: ”+” de la leduri trebuie puse pe linii, iar ”-” pe coloane, de aceea apar fire suplimentare pe placa de test.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

pm/prj2016/astratulat/12199.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0