Vlad PATRAŞCU (25330) - Joc Snake 2D
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul consta intr-un joc Snake 2D.
Obiectivul jocului:
Obiecte:
1) Sarpe: obiectul/personajul principal al jocului
2) Mancare: hrana sarpelui
3) Mancare bonus: hrana sarpelui, dar cu un efect sporit
apare la fiecare a 5-a aparitie a unui obiect 2)
are scor mai mare decat un obiect 2)
dispare dupa un timp predefinit
nu inlocuieste obiectul 2)
4) Peretii: limitele arenei de joc ⇔ marginile display-ului LCD
Control:
Buton stanga: schimba directia sarpelui spre stanga
Buton dreapta: schimba directia sarpelui spre dreapta
Buton Enter/Exit/Reset
Utilitatea Proiectului:
Descriere generală
Hardware Design
Componente de baza
ATMEGA324PA-PU: 1
Vonector USB-B Cvilux: 1
Quartz 16MHz (Q16.000
MHz HC-49S): 1
Dioda Zener: 2
LED-uri EL333: 2
Pushbuttons TS-06E (TS-3): 2
Rezistente & Condensatoare:
3 x 100R
3 x 470R
3 x 1K5
3 x 10K
3 x 100nF
2 x 15pF
Componente specifice proiectului
LCD grafic: 1
Butoane: 3
Schema Electrica
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.