Vlad PATRAŞCU (25330) - Joc Snake 2D

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta intr-un joc Snake 2D.

Obiectivul jocului:

  • Obtinerea unui scor cat mai mare

Obiecte:

  1. 1) Sarpe: obiectul/personajul principal al jocului
  1. 2) Mancare: hrana sarpelui
  • mereu prezenta
  • una singura la un moment dat
  • mereu apare alta daca una dispare
  1. 3) Mancare bonus: hrana sarpelui, dar cu un efect sporit
  • apare la fiecare a 5-a aparitie a unui obiect 2)
  • are scor mai mare decat un obiect 2)
  • dispare dupa un timp predefinit
  • nu inlocuieste obiectul 2)
  1. 4) Peretii: limitele arenei de joc ⇔ marginile display-ului LCD

Control:

  1. Buton stanga: schimba directia sarpelui spre stanga
  2. Buton dreapta: schimba directia sarpelui spre dreapta
  3. Buton Enter/Exit/Reset

Utilitatea Proiectului:

  • Dobandirea de cunostinte si abilitati noi in dezvoltarea hardware intr-un mod interactiv si distractiv

Descriere generală

Hardware Design

Componente de baza

  1. ATMEGA324PA-PU: 1
  2. Vonector USB-B Cvilux: 1
  3. Quartz 16MHz (Q16.000 MHz HC-49S): 1
  4. Dioda Zener: 2
  5. LED-uri EL333: 2
  6. Pushbuttons TS-06E (TS-3): 2
  7. Rezistente & Condensatoare:
  • 3 x 100R
  • 3 x 470R
  • 3 x 1K5
  • 3 x 10K
  • 3 x 100nF
  • 2 x 15pF

Componente specifice proiectului

  1. LCD grafic: 1
  2. Butoane: 3

Schema Electrica

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

pm/prj2016/amocanu/vlad.patrascu2507.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0