Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta intr-un joc de tipul Snake pe un LCD color cu rezolutia 320 x 480, cu touchscreen. Interactiunea cu jocul se va realiza prin intermediul butoanelor de pe ecran, pentru navigarea intre meniuri si pentru schimbarea directiei de deplasare a sarpelui. Jocul va avea un scor reprezentat de numarul de tinte mancate de sarpe pana la atingerea cozii sale sau a marginilor arenei. Se va retine mereu scorul maxim, pentru a se putea incerca obtinerea unuia mai bun. Pentru inceput, va exista o arena in care sarpele, initial mic, va incepe sa se deplaseze in directia indicata prin sagetile de pe ecran, pentru a atinge tintele distribuite aleator, care vor determina alungirea sa.
Consider ca proiectul este util pentru mine deoarece imi va da ocazia sa experimentez programarea intr-un mediu nou, cu resurse limitate, care vor necesita o atentie deosebita la gestiunea acestora. Totodata, proiectul va fi interesant si pentru alti oameni, care se pot distra jucand acest joc, acesta fiind scopul principal al aplicatiei.
Lista de piese:
— Componente de baza:
— Componente specifice: