Andrei-Silviu DRAGNEA (24887) - Snake Game

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta intr-un joc de tipul Snake pe un LCD color cu rezolutia 320 x 480, cu touchscreen. Interactiunea cu jocul se va realiza prin intermediul butoanelor de pe ecran, pentru navigarea intre meniuri si pentru schimbarea directiei de deplasare a sarpelui. Jocul va avea un scor reprezentat de numarul de tinte mancate de sarpe pana la atingerea cozii sale sau a marginilor arenei. Se va retine mereu scorul maxim, pentru a se putea incerca obtinerea unuia mai bun. Pentru inceput, va exista o arena in care sarpele, initial mic, va incepe sa se deplaseze in directia indicata prin sagetile de pe ecran, pentru a atinge tintele distribuite aleator, care vor determina alungirea sa.

Consider ca proiectul este util pentru mine deoarece imi va da ocazia sa experimentez programarea intr-un mediu nou, cu resurse limitate, care vor necesita o atentie deosebita la gestiunea acestora. Totodata, proiectul va fi interesant si pentru alti oameni, care se pot distra jucand acest joc, acesta fiind scopul principal al aplicatiei.

Descriere generală

Diagrama bloc:

Hardware Design

Lista de piese:

— Componente de baza:

  • 1 uC ATMEGA324PA-PU
  • 1 Soclu DIP40 dil40emf
  • 1 Conector USB B Cvilux
  • 2 diode ZENER
  • 1 condensator 10uF
  • 3 condensatoare 100nF
  • 2 condensatoare 15pF
  • 1 rezistenta 10K
  • 1 rezistenta 1.5K
  • 3 rezistente 100R
  • 3 rezistente 470R
  • 2 PUSHBUTTONS TS-06E (TS-3)
  • 2 LED EL333
  • 1 16MHZ QMIM016 (quartz)

— Componente specifice:

  • LCD grafic
  • bareta pini mama-mama
  • 5 butoane
  • fire conectoare

Bibliografie/Resurse

Biblioteca LCD qtouch: library.php

Biblioteca MPU 6050: download

dragnea_snake.rar

pm/prj2016/amocanu/snake_game.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0