Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul va consta in implementarea jocului snake, varianta single player pe un ecran LCD. Jocul va avea mai multe nivele de dificultate si un contor pentru scor. Controlul se va realiza prin 4-5 butoane, 4 pentru directii, iar al 5-lea optional pentru boost de viteza.
Consider implementarea acestui joc o modalitate grozava de a invata sa lucrez cu microprocesoare.
Scopul jocului este de a obtine un scor cat mai mare, acestea fiind obtinute prin “digerarea” unui obiect. Interactiunea se va realiza prin butoane, afisajul starii jocului fiind realizat prin ecranul LCD. Jocul se termina cand sarpele incearca sa se manance pe sine.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.