Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul reprezinta un joc de Snake 2D. Scopul acestuia este de a creste sarpele mancand cat mai multe fructe fara ca acesta sa se loveasca. Vor aparea dupa fiecare 5 fructe cate un fruct “bonus” ce dispare dupa ceva timp si valoreaza mai mult. Viteza este setabila dupa preferinte, scorul calculandu-se si in functie de aceasta.
Lista cu piese folosite:
Componente de baza
Componente specifice proiectului
Schema Electrica:
Mediul de dezvoltare:
BootLoader (cod)
Sublime Text 3 (cod)
Eagle (schema)
LCD Nokia 3310 library (sursa cod LCD)
Jocul de snake este functional , cu optiunea selectarii dificultatii si un scor bazat pe dificultatea selectata.
Un proiect distractiv de implementat, cu ajutorul bibliotecii de LCD gasite pe internet (datorita bugetului redus am ales un LCD Nokia 5110 care din pacate este foarte mic , dar functionalitatea jocului se observa si din acesta).