Cristian-Florin CĂLINA (25383) - Snake 2D

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul reprezinta un joc de Snake 2D. Scopul acestuia este de a creste sarpele mancand cat mai multe fructe fara ca acesta sa se loveasca. Vor aparea dupa fiecare 5 fructe cate un fruct “bonus” ce dispare dupa ceva timp si valoreaza mai mult. Viteza este setabila dupa preferinte, scorul calculandu-se si in functie de aceasta.

Descriere generală

Hardware Design

Lista cu piese folosite:

Componente de baza

  • ATMEGA324PA-PU : 1
  • conector USB-B Cvilux : 1
  • Quartz 16MHz (Q16.000 MHz HC-49S) : 1
  • dioda Zener : 2
  • LED-uri EL333 : 2
  • pushbuttons TS-06E (TS-3) : 2
  • rezistente: 3 * 100R, 3 * 470R, 3 * 1K5, 3 * 10K
  • condensatoare: 3 * 100nF, 2 * 15pF

Componente specifice proiectului

  • LCD grafic : 1
  • butoane: 4

Schema Electrica:

Software Design

Mediul de dezvoltare:

BootLoader (cod)

Sublime Text 3 (cod)

Eagle (schema)

LCD Nokia 3310 library (sursa cod LCD)

Rezultate Obţinute

Jocul de snake este functional , cu optiunea selectarii dificultatii si un scor bazat pe dificultatea selectata.

Concluzii

Un proiect distractiv de implementat, cu ajutorul bibliotecii de LCD gasite pe internet (datorita bugetului redus am ales un LCD Nokia 5110 care din pacate este foarte mic , dar functionalitatea jocului se observa si din acesta).

Download

pm/prj2016/amocanu/cristianflorincalina0123456789.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0