Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Jocul implementat este unul ce imita concepe din mai cunoscutele jocuri pacman si agario.
Personajul este controlat cu ajutorul unui accelelometru ce detecteaza miscarile mainii utilizatorului.
Jocul este unul amuzant si se poate juca competitiv.
Schema bloc
La pornirea jocului apare logo-ul laboratorului de PM. Jocul va incepe la o miscare brusca a controlerului. Bila este controlata prin rotatia controlerului. Scorul maxim din cadrul unei sesiuni este salvat si updatat.
Lista de piese
Userul isi controleaza bila si aduna bile de pe ecran crescand scorul si dimensiunea. Exista un inamic ce incearca intotdeauna sa minimizeze distanta dintre el si jucator. Jocul se termina atunci cand dimensiunea bilei atinge o valoare maxima (victorie) sau atunci cand bila este atinsa de inamic.
Pe ecran sunt generate intotdeauna noi bile de consum astfel incat numarul lor ramane constant. Mediu de dezvoltare:
Biblioteci folosite: