Constantin-Cosmin CRECANĂ (25262) - Joc interactiv LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Jocul implementat este unul ce imita concepe din mai cunoscutele jocuri pacman si agario.

Personajul este controlat cu ajutorul unui accelelometru ce detecteaza miscarile mainii utilizatorului.

Jocul este unul amuzant si se poate juca competitiv.

Descriere generală

Schema bloc

La pornirea jocului apare logo-ul laboratorului de PM. Jocul va incepe la o miscare brusca a controlerului. Bila este controlata prin rotatia controlerului. Scorul maxim din cadrul unei sesiuni este salvat si updatat.

Hardware Design

Lista de piese

  1. Componente de baza
  2. Componente specifice
    1. LCD qtouch TFT 320-QVT
    2. Accelerometru MPU-6050 6DOF
    3. Fire conectoare mama-mama

Software Design

Userul isi controleaza bila si aduna bile de pe ecran crescand scorul si dimensiunea. Exista un inamic ce incearca intotdeauna sa minimizeze distanta dintre el si jucator. Jocul se termina atunci cand dimensiunea bilei atinge o valoare maxima (victorie) sau atunci cand bila este atinsa de inamic.

Pe ecran sunt generate intotdeauna noi bile de consum astfel incat numarul lor ramane constant. Mediu de dezvoltare:

  • Sublime

Biblioteci folosite:

Rezultate Obţinute

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2016/amocanu/ccrecana.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0