Adriana COGEAN (25140) - PACMAN

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul are ca scop implementarea celebrului joc PACMAN. Jucatorul va putea controla personajul prin butoane, iar nivelul si personajele sunt afisate pe un LCD. Setarile initiale se pot face utilizand touch-ul LDC-ului. Jocul va fi acompaniat si de o melodie specifica jocului. Jucatorul trebuie sa-l facă pe PacMan, un disc galben, sa se miste de-a lungul unui labirint. Scopul este sa manance toate bilutele incercand in acelasi timp sa nu fie prins de fantome. Pentru puncte bonus, fructele care apar pot fi de asemenea mancate.

Descriere generală

Hardware Design

LISTA COMPONENTE:

  • Microcontroller ATMEGA324
  • LCD cu touch (TFT 320QVT) – 1 piesa
  • Diode – 2 piese
  • Rezistente (470, 1k, 10k, 2k2)
  • LED RGB – 2 piese
  • Placa de test
  • 2 butoane
  • Quartz
  • Condensator (10uF, 100nF, 15pF)
  • Buzzer
  • Fire mama - mama
  • Jumper, 1 piesa

SCHEMA:

Software Design

Jocul incepe prin afisarea siglei PACMAN. Ecranul de inceput va contine un pacman si o fantoma care se vor misca random. Vor exista 2 optiuni: PLAY GAME pentru inceperea unui joc nou si HIGH SCORES ce va afisa cele mai mari 10 scoruri.

Scopul este de a acumula cat mai multe puncte atat prin mancarea tuturor bilutelor albe dar si a fructelor care vor aduce punctaj extra. Valorile sunt urmatoarele:

  • cireșele valorează 100 de puncte
  • zmeura este 300 de puncte
  • portocalele sunt 500 de puncte
  • merele 700 de puncte
  • pepenele valorează 1000 de puncte

Dupa ce jucatorul isi pierde cele 3 vieti, jocul se termina si tabela HIGH SCORES va fi actualizata cu numele acestuia doar daca este cazul.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2016/amocanu/adrianacogean.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0