Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Avand o grila de patrate, aceasta trebuie colorata cu 2 culori diferite. Cateva patrate sunt date ca indicii, restul fiind de completat de catre jucator. Fiecare linie si coloana trebuie sa contina un numar egal de culori, fara a exista 3 patrate consecutive cu aceeasi culoare.
Jucatorul va controla un mic cursor cu 4 butoane ce se va deplasa pe grila, 2 butoane pentru a schimba culoarea patratului si (optional depinzand de capabilititile LCD-ului) butoane pentru a schimba culorile(fundal, grid, culori patrate).
Lista de Piese:
Schema placii:
Compilator utilizat: Win AVR Studio
Librarii 3rd party: HX8357 (Implementare nereusita)
Algoritm:
Este generata o matrice semi-completa de 8×8 cu casute completate.
Utilizand cele 4 butoane de directie este schimbata positia cursorului.
Utilizand cele 2 butoane de select este schimbata valoarea din casuta curenta.
Jocul se termina cand toate casutele au fost completate in mod corect.
Montajul:
Input:
Microcontroler:
Ansamblu:
Daca mai aveam la dispozitie o saptamana as fi terminat codul pentru LCD-ul.
LCD Pin info:3.2_LCD_Module_SPEC.pdf
LCD Datasheet:Himax_HX8357-B_January_2010.pdf
ATMEGA324P Datasheet:doc8272.pdf