Cosmin-Mihai TUDOR (24913) - Joc Unruly pe LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Avand o grila de patrate, aceasta trebuie colorata cu 2 culori diferite. Cateva patrate sunt date ca indicii, restul fiind de completat de catre jucator. Fiecare linie si coloana trebuie sa contina un numar egal de culori, fara a exista 3 patrate consecutive cu aceeasi culoare.

Descriere generală

Jucatorul va controla un mic cursor cu 4 butoane ce se va deplasa pe grila, 2 butoane pentru a schimba culoarea patratului si (optional depinzand de capabilititile LCD-ului) butoane pentru a schimba culorile(fundal, grid, culori patrate).

Hardware Design

Lista de Piese:

  • Pachetul de baza
  • LCD HX8357
  • Butoane Push-Down x7
  • Capacitor ceramic 10μF
  • Regulator LE33CZ-TR
  • 25 fire cu mufa mama-mama

Schema placii:

Software Design

Compilator utilizat: Win AVR Studio
Librarii 3rd party: HX8357 (Implementare nereusita)
Algoritm:
Este generata o matrice semi-completa de 8×8 cu casute completate.
Utilizand cele 4 butoane de directie este schimbata positia cursorului.
Utilizand cele 2 butoane de select este schimbata valoarea din casuta curenta.
Jocul se termina cand toate casutele au fost completate in mod corect.

Rezultate Obtinute

Montajul:
Input:

Microcontroler:

Ansamblu:

Concluzii

Daca mai aveam la dispozitie o saptamana as fi terminat codul pentru LCD-ul.

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

LCD Pin info:3.2_LCD_Module_SPEC.pdf
LCD Datasheet:Himax_HX8357-B_January_2010.pdf
ATMEGA324P Datasheet:doc8272.pdf

pm/prj2016/adraghici/khxunruly.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0