Iulia-Teodora BUCURESCU (25490) - Simon Says

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Completați după modelul dat și apoi scoateți note-urile colorate!

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
    • Proiectul presupune realizarea unui joc de memorie asemanator cu Simon Says
    • LED-urile se vor aprinde la o anumita frecventa de timp in functie de nivelul ales.
    • Nivelele sunt:usor, mediu si greu.
    • Dupa terminarea secventei utilizatorul v-a selecta ordinea in care s-au aprins becurile prin apasarea unor butoane.
    • Fiecare LED are asociat cate un buton.
  • care este scopul lui
    • Antrenarea memorie
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
    • Jocul Simon Says
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi
    • Antreneaza memoria si astefl in viitor urilizatori vor putea retine mai usor anumite informatii.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. Microcontroler-ul formeaza secventa ce trebuie repetata si aprinde LED-urile in ordinea respectiva. Utilizatorii incearca sa repete secventa, apasand pe butonul aferent fiecarul LED. Ecranul o sa fie folosit pentru a furniza utilizatorilor diferite mesaje.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese

bucurescu_iulia_teodora_335cb_1_.pdf

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare :Programmer's Notepad

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

  • Am realizat tot ce mi-am propus.

Concluzii

Download

simon_says.rar

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

  • Am intampinat dificultati la lipirea butoanelor.
  • Trebuie multa atentie la lipituri.
  • Codul nu mi s-a parut complicat de realizat.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

pm/prj2016/adraghici/333569.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0