Adrian-Ionuţ TĂNASE (25494) - Doodle-Jump

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul are ca scop implementarea unui joc foarte cunoscut, intitulat Doodle-Jump, pe un LCD de Nokia. Am pornit cu ideea de a implementa un joc, asa ca am ales sa realizez unul care m-a pasionat foarte tare si pentru care am pierdut multe ore. Vreau ca acest proiect sa fie, pentru mine in special, o reamintire a acestui joc.

Descriere generală

Schema bloc

Hardware Design

Lista de piese

Schema electrica

Schema Proteus

Software Design

Pentru scrierea si compilarea programului am folosit Notpad Programmer si AVR Studio. Jocul este alcatuit dintr-un player (un patratel format din 4 pixeli) si mai multe platforme pe care playerul poate sa sara. Scopul jocului este ca niciodatasa nu se ajunga la nivelul de baza, unde playerul, daca ajunge, va muri. Pozitia platformelor este generata random, astfel ca trebuie sa se dea atentie in principal platformelor care se suprapun, deoarece se poate ajunge la situatia in care sa nu se mai poata sari pe o platforma superioara.

Rezultate Obţinute

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2016/aconstantinescu/doodle-jump.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0