Ernest-Claudiu HAUTELMAN - Nume proiect

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Jocul de memorie presupune aprinderea ledurilor intr-o anumita secventa, cu o anumita viteza, in functie de nivelul la care se afla jucatorul, acesta trebuind sa refaca secventa cu ajutorul butoanelor. In cazul in care raspunsul este corect, nivelul de dificultate va fi incrementat. In caz de esec se revine la primul nivel.

Jocul este creat pentru relaxa utilizatorul, dar si pentru a testa atentia si memoria sa.

Descriere generală

Procesorul genereaza o secventa random de aprindere a ledurilor. Utilizatorul va folosi butoanele pentru a reface secventa primita. In caz de succes jucatorul trece la nivelul urmator iar in caz de esec jocul este reluat de la primul nivel.

Hardware Design

Etapa1 - placuta de baza

Lista de piese
  • ATMEGA324PA-PU x 1
  • condensatoare x 2
  • LED-uri 3mm Rosii x 2
  • K2X10 x 1
  • K1X10 WSL040 x 1
  • Quartz 16MHz x 1
  • Rezistenta 10k x 1
  • Rezistente 1K x 2
  • Rezistenta 2,2K x 1
  • Rezistente 100R x 3
  • PUSHBUTTON x 2
  • Soclu DIP40 dil40emf x 1
  • Conector USB B Cvilux x 1
  • Diode Zener x 1
  • Condensatoare 100nF x 3
  • Jumper x 1

Etapa 2 - placuta specifica

Lista piese
  • Matrice LED 5×8 Kingbright x 1
  • Tranzistor BC549 x 5
  • Rezistenta 1k2 x 5
  • Rezistenta 330R x 8
  • PUSHBUTTON x 5
  • Placa test x 1
  • Connector mama-mama x 20
  • Cablu de legatura x 4 m
  • Pini x 20
  • Fludor x 1
Schema matrice de leduri

Software Design

Mediu de dezvoltare

  • Programmer's Notepad
  • bootloadHID

Surse si functii implementate

Programul genereaza pentru fiecare nivel o secventa care va reprezenta ordinea de aprindere a ledurilor.

Aceasta ordine este memorata intr-un vector iar in momentul in care jucatorul va alege secventa proprie, se vor compara valorile alese cu cele din vector.

Dupa fiecare alegere, utilizatorul primeste feedback (OK daca alegerea este cea corecta si :( NO in in cazul unei erori).

Inainte de fiecare nivel jucatorul este anuntat asupra nivelului care urmeaza (1-9).

Rezultate Obţinute

Rezultatele obtinute pot fi urmarite in filmuletul urmator:

watch

Concluzii

Proiectul realizat m-a ajutat sa inteleg mai bine notiunile invatate la laborator, mai ales cele pe partea hardware. Desi am intampinat unele dificultati, mai ales datorita faptului ca am preferat sa lucrez acasa, fara echipamentul din laborator, proiectul a iesit bine, asa cum mi-am propus.

Download

Jurnal

  • Cumparare piese pentru placa de baza
  • Lipirea componentelor
  • Decizia asupra proiectului(destul de dificil, multe optiuni)
  • Cumpararea pieselor
  • Lipirea pe placuta
  • Software development
  • Testare
  • Prezentare

Bibliografie/Resurse

pm/prj2015/vghita/led-memory-game.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0