Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Jocul de memorie presupune aprinderea ledurilor intr-o anumita secventa, cu o anumita viteza, in functie de nivelul la care se afla jucatorul, acesta trebuind sa refaca secventa cu ajutorul butoanelor. In cazul in care raspunsul este corect, nivelul de dificultate va fi incrementat. In caz de esec se revine la primul nivel.
Jocul este creat pentru relaxa utilizatorul, dar si pentru a testa atentia si memoria sa.
Procesorul genereaza o secventa random de aprindere a ledurilor. Utilizatorul va folosi butoanele pentru a reface secventa primita. In caz de succes jucatorul trece la nivelul urmator iar in caz de esec jocul este reluat de la primul nivel.
Programul genereaza pentru fiecare nivel o secventa care va reprezenta ordinea de aprindere a ledurilor.
Aceasta ordine este memorata intr-un vector iar in momentul in care jucatorul va alege secventa proprie, se vor compara valorile alese cu cele din vector.
Dupa fiecare alegere, utilizatorul primeste feedback (OK daca alegerea este cea corecta si :( NO in in cazul unei erori).
Inainte de fiecare nivel jucatorul este anuntat asupra nivelului care urmeaza (1-9).
Rezultatele obtinute pot fi urmarite in filmuletul urmator:
Proiectul realizat m-a ajutat sa inteleg mai bine notiunile invatate la laborator, mai ales cele pe partea hardware. Desi am intampinat unele dificultati, mai ales datorita faptului ca am preferat sa lucrez acasa, fara echipamentul din laborator, proiectul a iesit bine, asa cum mi-am propus.