Ioana-Isabela TEODORESCU - Joc X si O

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta in implementarea jocului X si O. Scopul acestui proiect este de a imbina notiunile tehnice pentru a crea ceva amuzant si usor de folosit.
Ideea de la care am pornit este de a face ceva atat distractiv cat si interesant de implementat, folosind tehnicile invatate in cadrul acestui curs.

Descriere generală

Jocul este implementat folosind 9 leduri RGB si 9 butoane care controleaza aceste leduri.
Jocul va avea posibile doua mutari: X -culoarea ledului va fi rosu si O - culoarea ledului va fi albastru.Jucatorul va putea controla fiecare led prin butonul asociat acestuia.Un jucator va castiga in momentul in care ledurile de pe o linie(verticala,orizontala sau diagonala) vor avea aceeasi culoare(culoarea jucatorului respectiv).

Hardware Design

Lista de piese:

  • placa de test
  • 9 LED-uri bicolore
  • 9 butoane
  • bareta de pini
  • 9 rezistente de 100Ω
  • fire conexiune
  • cabluri cu conectori mama-mama



Schema electrica:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei:

  • mediu de dezvoltare : AVR Studio
  • librării :<avr/io.h>

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Jurnal

Am implementat functionalitatea jocului X si O pornind de la prezentarea laboratorului 0. Mi s-a parut un proiect interesant, din care am invatat mai multe despre partea de hardware.Mi-a placut faptul ca am avut ocazia sa proiectam ambele parti(hardware si software) si sa intelegem cum le putem imbina pentru a ajunge la rezultatul dorit.

Bibliografie/Resurse

Am pornit implementarea proiectului de la scheletul laboratorului 0. Am folosit: DatasheetATmega324A

pm/prj2015/vghita/100.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0