Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Am ales acest proiect deoarece mi-a placut foarte mult ultimul laborator, cel cu LCD grafic.
Proiectul consta in implementarea unui joc X si 0, pe un LCD grafic. Controlul jocului se face prin butoane. Jocul este de tipul two-players, adica placuta ar trebui pasata intre jucatori, dupa fiecare mutare.
Plimbarea pentru a alege unde sa se plaseze X-ul sau 0-ul se va face prin intermediul a 4 butoane (sus, jos, stanga, dreapta). Pentru a selecta o casuta, se foloseste un al 5-lea buton, plasat in centrul primelor 4. Jocul continua pana cand unul dintre jucatori a reusit sa plaseze 3 simboluri la rand sau pana cand se umple toate patratelele.
Lista de piese
Perfboard
LCD: 3.5 TFT Touch LCD Screen Display
Taste: 5 bucati
Fire, pini, legaturi
Schema electrica:
Codul a fost scris in Sublime Text, folosind WinAVR.
Prin intermediul partii hardware a proiectului, pot fi accesate cele 5 butoane si LCD-ul grafic. Astfel, jucatorul se poate plimba prin matricea de 3×3 casute si poate selecta casuta pe care sa fie plasat simbolul, in cazul in care aceasta nu este deja ocupata. Daca in 3 casute la rand se afla acelasi simbol sau daca sunt pline toate casutele, jocul se termina.
Am implementat o biblioteca grafica care interactioneaza cu LCD-ul, folosind exemplul din ultimul laborator. Astfel, am putut desena mai usor elementele grafice pe LCD.
In urma proiectarii hardware si a cablajului, am reusit sa leg corect toate componentele proiectului, intr-o maniera ordonata.
PM a fost pe departe cea mai interesanta materie din acest semestru si ma bucur ca am avut sansa sa invatam cum sa ne construim propriile placute.