Alexandru-Florian VUŢEI (6763) - Nume proiect

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Se doreste implementarea jocului X si 0 pe un LCD grafic Nokia 5110. Cei 2 jucatori vor actiona alternativ, iar jucatorul care reuseste primul sa marcheze 3 casute adiacente pe orizontala, verticala sau diagonala castiga jocul.

Descriere generală

Se va creea o matrice de 3×3 ce va simula tabla unui joc de X si 0. Jucatorii vor muta propriul cursor prin intermediul a 4 butoane deplasand astfel cursorul in una dintre directiile dorite. Cand jucatorul se va afla pe casuta dorita, va apasa un alt buton si in acea casuta se va pune X, respectiv 0, dupa caz, facandu-se automat cu acest buton si schimbul de randuri. In final se va afisa un mesaj pentru jucatorul castigator!

Hardware Design

Piese:

- placa secundara (10 RON)

- display Nokia 5110 (21 RON)

- 5 butoane (2 RON)

- 5 rezistente de 1.8k (1 RON)

- 5 rezistente de 3.3k (1 RON)

- fire de legatura(mama-mama) (10 lei)

Schema EAGLE:

Placuta de baza:

Placuta secundara:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Am reusit sa realizez partea de hardware si sa aprind display'ul insa nu am reusit sa fac afisarea pe acesta. A fost o problema cu tensiunile de la pinii display'ului.

Concluzii

Proiectul mi s-a parut interesant, chiar pot sa zic ca am invatat multe lucruri legate de partea de electronica. Imi pare rau ca nu am reusit sa il termin.

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Datasheet pentru LCD: nokia5110.pdf

pm/prj2015/avoinescu/300.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0