Marius CHIROIU-JITIANU (6977) - Memory game

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Scopul proiectului este realizarea unui joc de memorie cu leduri și butoane. Jocul va avea 9 leduri, 9 butoane. Ledurile se vor aprinde într-o secvența aleatoare, iar jucătorul va trebui să reproducă ordinea în care ledurile s-au aprins.

Descriere generală

ATMEGA324PA - aprinde ledurile într-o ordine random

Utilizator - reproduce secvența

Hardware Design

Lista de piese:

- 9 LED-uri de culoare rosie

- 9 butoane

- 3 rezistente - 220 Ohm

- 19 pini

- 19 fire de legatura

- placuta suport

Software Design

Mediul de dezvoltare folosit: Notepad++, Command Prompt din Windows 7, Eagle

Descrierea codului:

– aprind butonul primit ca parametru intr-o functie

– astept apasarea butoanelor

– apas butoanele pentru a reproduce ordinea aprinderii ledurilor

– daca ordinea este corecta incepe un nou joc

Rezultate Obţinute

Concluzii

In urma acestui proiect am invatat lucruri practice pe care consider ca ar trebui sa le cunoasca orice student de la calculatoare. Proiectul mi s-a parut foarte interesant, chiar daca nu am reusit sa il finalizez. Cel mai mult mi-a placut partea hardware, unde a trebuit sa “muncesc” fizic pentru a produce ceva palpabil. In viitor as vrea sa reusesc sa fac un proiect mai complex.

Download

Jurnal

21 aprilie - am primit placa

28 aprilie - am lipit componentele de baza

20 mai - am realizat cubul si am lipit componentele pe placa de test

25-27 mai - am scris codul pentru diferite efecte

28 mai - am terminat pagina de wiki

Bibliografie/Resurse

Modul de conceptie al partii de hardware a fost conceput de mine, iar la partea de software am consultat laboratoarele de PM.

pm/prj2015/anitu/unic.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0