Mădălina-Georgeta Bobescu, Bianca-Andrada Crețan - Move Fast

Autorul poate fi contactat la adresa: madalina.bobescu93@gmail.com

Introducere

Proiectul consta intr-un joculet pe un ecran LCD. Move Fast consta intr-un jucator si cutii care apar pe ecran, iar jucatorul va trebui sa le doboare. Vietile vor fi contorizate cu trei leduri, iar daca va reusi sa doboare 20 de cutii, jucatorul va fi declarat castigator.

Move Fast este un joc in care playerul trebuie sa doboare cutii cat mai repede, iar acesta a fost motivul pentru care l-am denumit astfel.

  • Scopul jocului este de a dobori toate cutiile care vin spre el. Daca o cutie este ratata isi pierde una din cele 3 vieti. Jocul se termina cand toate cele 3 vieti sunt consumate sau cand a doborat suficiente cutii.
  • Ideea jocului a pornit de la dorinta de a face un proiect cat mai interactiv si ne-am gandit ca un joc pe un LCD este si placut si motivant.
  • Utilitatea proiectului: ca orice joc, si Move Fast va avea ca principal scop relaxarea, dar si incercarea de a dobori cele 20 de cutii.

Descriere generala

Schema bloc

Hardware Design

Lista de piese:

  • Placuta + piese de baza: 55 lei
  • LCD 16×2 : 18 lei
  • Placuta test: 4 lei
  • 3 butoane + 3 leduri + 3 rezistente: 3 lei
  • Bareta mama: 2.5 lei
  • Fire de legatura

Schema electrica:

Software Design

Mediu de dezvoltare:

  • AVR Studio
  • HIDBootFlash
  • EAGLE - pentru schema electrica
  • Sistemul de operare pe care s-a realizat dezvoltarea software: Linux

Algoritmi si structuri:

  • algoritm pentru detectarea coliziunii
  • algoritm pentru verificarea starii jocului

Surse folosite:

  • lcd.h
  • lcd.c
  • movefast.c

Functii folosite:

  • init_game
  • loose_a_life
  • play_game
  • game

Rezultate Obţinute

Concluzii

Proiectul a fost placut si util. Partea de hardware ne-a solicitat mai mult, dar in final suntem multumite de rezultat.

Download

Jurnal

Activitati:

  • Saptamana 8: stabilire proiect, cautare piese, lipit o parte din piese
  • Saptamana 9: terminare placuta de baza, testare placa de baza
  • Saptamana 10: stabilire piese, achizitionarea lor, planificare urmatoarea etapa
  • Saptamana 11: lipit butoane, leduri, lcd
  • Saptamana 12: finalizare partea hardware, testare, inlocuirea bootloaderului
  • Saptamana 13: testare hardware, incepere implementare software
  • Saptamana 14: finalizare implementare software, imbunatatiri

Bibliografie/Resurse

pm/prj2015/anitu/1425.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0