Ana Aldescu, Răzvan Ivănoiu - Airplanes

Contact: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul constă în implementarea jocului clasic Avioane.

  • Jocul implică 2 persoane, scopul fiind doborârea avionului/avioanelor adversarului.
  • Obișnuiam să-l jucăm în timpul seminarului de Mate 3 și ne-am gândit că ar fi interesant să-l jucăm pe display.
  • Environmentally friendly, no paper needed!

Descriere generală

Hardware Design

Nume Descriere Cantitate
Butoane 12
Display Nokia 5110 2
Jumper Wire Female/Female 30
Pini 20
FTDI FT231XS 2
Micro USB 2
Tranzistor LE33 2
Condensator electrolititc 10μF 4

Software Design

Mediu de dezvoltare:

  • Linux
  • avr-gcc
  • Sublime/Gedit

Biblioteci:

  • nokia3310library

Comunicare intre placi:

  • USART (RX/TX - TX/RX, GND - GND)

Principiul de functionare:

  • o placa Master (initializeaza comunicatia) si o placa Slave
  • fiecare jucator isi plaseaza avionul, apoi incepe jocul propriu-zis
  • se “loveste” alternativ, Master-ul fiind primul
  • jocul se termina cand a fost lovit “capul” unui avion

Rezultate Obţinute

Concluzii

Proiectul este fully-functional! Video soon! :-P

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2015/amusat/airplanes.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0