Dragoş Ştefan DUMITRESCU - X si 0
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Proiectul consta in realizarea unui joc de tip 'X si 0' pe o matrice 3×3 de LED-uri bicolore. Fiecarui jucator ii este asignata una din culorile LED-ului, iar cu ajutorul butoanelor(sus, jos, stanga, dreapta, select) acestia isi pot alege mutarile.
Descriere generală
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Avem la dispozitie 6 butoane ( sus, jos , stanga, dreapta, select, reset) cu ajutorul carora facem mutarile pe matricea 3×3 de LED-uri. Castiga jucatorul care aprinde 3 leduri de aceeasi culoare pe linie, coloana sau diagonala. Cu ajutorul butonului de reset, stingem toate ledurile ( in caz de egalitate). In caz de win, ledurile se sting automat.
Conform schemei bloc, folosim :
- 6 butoane (input)
- 9 LED-uri (output)
- microcontrollerul ATMega 324
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
scheme electrice
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Lista piese placa de baza :
ATMEGA324PA-PU
CONECT JACK 2089
15pF KEPF015 x 2 - condensator neelectrolitic
0,1µ CM-100 x 5 - condensator neelectrolitic
10µ - condensator electrolitic
LED EL333 x 2
K2X10
K1X10 WSL040
7805CT
16MHZ QMIM016
10K x 2 - rezistenta 0.25W
1k x 2 - rezistenta 0.25W
100R x 3 - rezistenta 0.25W
2.2K - rezistenta 0.25W
PUSHBUTTON x 2
Soclu DIP40 dil40emf
USB-B
Dioda Zener x 2
Lista piese necesare pentru joc:
Schema electrica placa de baza :
Schema electrica joc :
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.