Dragoş Ştefan DUMITRESCU - X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Proiectul consta in realizarea unui joc de tip 'X si 0' pe o matrice 3×3 de LED-uri bicolore. Fiecarui jucator ii este asignata una din culorile LED-ului, iar cu ajutorul butoanelor(sus, jos, stanga, dreapta, select) acestia isi pot alege mutarile.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Avem la dispozitie 6 butoane ( sus, jos , stanga, dreapta, select, reset) cu ajutorul carora facem mutarile pe matricea 3×3 de LED-uri. Castiga jucatorul care aprinde 3 leduri de aceeasi culoare pe linie, coloana sau diagonala. Cu ajutorul butonului de reset, stingem toate ledurile ( in caz de egalitate). In caz de win, ledurile se sting automat. Conform schemei bloc, folosim : - 6 butoane (input) - 9 LED-uri (output) - microcontrollerul ATMega 324

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Lista piese placa de baza :

  • ATMEGA324PA-PU
  • CONECT JACK 2089
  • 15pF KEPF015 x 2 - condensator neelectrolitic
  • 0,1µ CM-100 x 5 - condensator neelectrolitic
  • 10µ - condensator electrolitic
  • LED EL333 x 2
  • K2X10
  • K1X10 WSL040
  • 7805CT
  • 16MHZ QMIM016
  • 10K x 2 - rezistenta 0.25W
  • 1k x 2 - rezistenta 0.25W
  • 100R x 3 - rezistenta 0.25W
  • 2.2K - rezistenta 0.25W
  • PUSHBUTTON x 2
  • Soclu DIP40 dil40emf
  • USB-B
  • Dioda Zener x 2

Lista piese necesare pentru joc:

  • Steclotextolit simplu placat 100×160
  • Bareta 110 pini
  • LED bicolor catod comun
  • Push Button x 5
  • Rezistenta 820Ω x 18
  • Rezistenta 1kΩ x 5
  • Rezistenta 10kΩ x 3
  • Dioda 1N4004 x 8
  • Fise de conexiune x 3

Schema electrica placa de baza :

Schema electrica joc :

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

pm/prj2014/tvisan/x0.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0