Gabriela-Andreea TIŢA - X si 0 pe matrice 3x3 de leduri

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta in implementarea unui joc X si 0 pe o matrice 3×3 de leduri bicolore folosind 9 leduri pentru matricea 3×3 a jocului si inca unul pentru a indica jucatorul curent. Pentru a reprezenta miscarile unui jucator (pe linie sau pe coloana) vor fi folosite 4 butoane care reprezinta directia de deplasare pe matrice(sus,jos, stanga,dreapta) si un buton de confirmare. Jucatorii se vor diferentia prin culoarea ledului aprins(fie rosu, fie verde).

Descriere generală

Hardware Design

Lista de piese:

-placa PM2014

-placa test

-9 leduri bicolore

-5 butoane

-4 rezistente 1K

Pentru leduri am folosit porturile A,C si D(7,6),iar pentru butoane portul D(0,1,2,3,4).

Schema electrica:

Software Design

Pentru dezvoltare am folosit Notepad++,avr-gcc. Sursa se gaseste la sectiunea de download.

Rezultate Obţinute

In final am obtinut un joc functional( nu in totalitate - nu se stie cine castiga) in care jucatorii pot alege unde sa aprinda un led ( se pot deplasa prin matricea de leduri ).

Concluzii

A fost un proiect interesant,la care a fost ceva de munca - chiar daca pare simplu - mai ales la partea hardware.

Download

pm/prj2014/tvisan/2.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0