Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in realizarea jocului X si 0 cu ajutorul unei matrice de LED-uri de 3×3. Modul de joc este Player vs Player. Jocul se termina atunci cand un jucator completeaza o linie, coloana sau diagonala sau prin remiza.
Schema generala:
Proiectul cuprinde o unitate de input(butoane), o unitate de procesare(ATmega324PA) si o unitate de output(matrice LED-uri).
Software folosit:
Am organizat LED-urile pe o matrice de 3×3 care salveaza starea in care se afla LED-ul (stins, culoare 1, culoare 2). Am creat 2 structuri de date: PINI care imi retine pinul si portul aferent si WINNER care imi retine modul in care jocul a fost castigat(linie, coloana, diagonala) sau daca s-a ajuns la egalitate.
Pentru a determina care LED-ul corespunzator am facut o functie coresp_led care primeste linia, coloana si care este jucatorul care face mutarea si returneaza o structura de tip PINI. Pentru a determina castigatorul am facut o functie checkwin care returneaza o structura de tip WINNER.
Jocul incepe cu jucatorul 1. LED-ul selectat va fi initial cel din mijlocul matricii. LED-ul selectat este cel care clipeste in culoarea jucatorului care se afla la selectie. Dupa ce se ajunge la final, linia castigatoare va continua sa clipeasca.
Sursa: sandu_rob_ert_xsi0.zip
Proiectul a fost amuzant, dar ar fi fost mult mai bine daca ma apucam mai din timp de el.
Cod sursa: sandu_rob_ert_xsi0.zip
Schema electrica: robertsandux0.sch
Laboratoare PM