Mihai Valeriu POPESCU - Joc Ping-Pong

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul consta in implementarea unui joc de ping pong. Jucatorii se vor folosi de butoane pentru a se putea deplasa in stanga/dreapta.

Descriere generală

Pentru realizarea jocului o sa folosesc o matrice de leduri 8×8. }

Hardware Design

Componente necesare:`

  • 20 pini conectori
  • matrice 8×8 ATOM-2088-BX
  • placa de test
  • 4 butoane
  • soclu pini 20
  • 21 fire din cablu retea
  • 21 pini
  • 8 rezistente 1K

Software Design

Mediu de dezvoltare:

  • Windows 8
  • Atmel Studio 6

Implementarea programului:

  • Am folosit librariile “avr/io.h” “util/delay.h”.
  • In functia main initializez matricea si verific ce buton este apasat (jucator top dreapta/stanga, jucator down dreapta/stanga). In functie de buton apelez functia move_paddle cu parametrii necesari (TOP/DOWN, LEFT/RIGHT). In aceasta functie verific ca paleta sa nu iasa din matrice, urmand sa o deplasez.
  • Functia move_ball deplaseaza mingea, tratand si cazurile de coliziune.
  • Functia print_matrix afiseaza cate o coloana pe rand, si le inchide succesiv.

Rezultate Obţinute

Cateva imagini cu placuta:

Concluzii

A fost primul proiect de acest gen, lasandu-mi o parere foarte buna. La inceput, am intampinat probleme si nu am crezut ca o sa il duc pana la capat. In final, am fost incantat de ceea ce am realizat.

Download

Arhiva contine:

  • cod C
  • fisierul hex
  • schema in eagle si png cu aceasta

proiectpm2014mihaipopescu.zip

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2014/ideaconu/mpopescu.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0