Mihai Valeriu POPESCU - Joc Ping-Pong
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul consta in implementarea unui joc de ping pong. Jucatorii se vor folosi de butoane pentru a se putea deplasa in stanga/dreapta.
Descriere generală
Pentru realizarea jocului o sa folosesc o matrice de leduri 8×8.
}
Hardware Design
Componente necesare:`
20 pini conectori
matrice 8×8 ATOM-2088-BX
placa de test
4 butoane
soclu pini 20
21 fire din cablu retea
21 pini
8 rezistente 1K
Software Design
Mediu de dezvoltare:
Implementarea programului:
Am folosit librariile “avr/io.h” “util/delay.h”.
In functia main initializez matricea si verific ce buton este apasat (jucator top dreapta/stanga, jucator down dreapta/stanga). In functie de buton apelez functia move_paddle cu parametrii necesari (TOP/DOWN, LEFT/RIGHT). In aceasta functie verific ca paleta sa nu iasa din matrice, urmand sa o deplasez.
Functia move_ball deplaseaza mingea, tratand si cazurile de coliziune.
Functia print_matrix afiseaza cate o coloana pe rand, si le inchide succesiv.
Rezultate Obţinute
Concluzii
A fost primul proiect de acest gen, lasandu-mi o parere foarte buna. La inceput, am intampinat probleme si nu am crezut ca o sa il duc pana la capat. In final, am fost incantat de ceea ce am realizat.
Download
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse