Marius-Romulus CONSTANTIN - Snake LCD NOKIA 3310

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului:

Proiectul vrea sa implementeze jocul de snake pe un ecran de nokia 3310 folosind micro-controllerul atmega 32 Jucatorul se va folosi de 4 butoane pentru a misca sarpele pe ecran(sus,jos,drepata,stanga). Sarpele isi va mari dimensiunea cand intalneste un bloc. Blocul tinta va generat random pe display-ul nokia 3310.

Descriere generală

5 butoane ce vor avea urmatoarele ca functionalitati miscare sarpelui pe ecran(sus, jos,stanga,drepata) si un buton de reset pentru a reincepe jocul.

Microcontrolarul unde se vor efectua operatiile si va transmite la display datele pentru afisare.

Display NOKIA 3310 unde se va afisa sarpele si miscarile lui.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

pm/prj2014/ideaconu/constantinmarius2503.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0