Cristian-Corneliu SAVIN - Snake
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
======
un joc “Snake” clasic jucat pe un ecran LCD.
Scopul este divertismentul.
Proiectul este inspirat de cele precedente si l-am ales deoarece mi s-a parut interesant.
Utilitatea proiectului este invatarea cum lucreaza un LCD si cum trebuie scris cod pentru un microcontroller si pentru acest LCD
======
Descriere generală
Module
ATMega324 (µcontroller)
1 stabilizator tensiune LD1117 de 3.3V
1 ecran Nokia 5110 (PORTD)
4 Butoane pt directie (PORTC)
Se va conecta stabilizatorul de tensiune la VCC(5V)- ul microcontrollerului , iesirea acestuia(3.3V) urmand sa alimenteze ecranul.Butoanele de directie vor directiona sarpele.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
* ATMega324 (µcontroller)
* 1 stabilizator tensiune LD1117 de 3.3V
* 1 ecran Nokia 5110
* 4 Butoane pt directie
* 1 dioda 10uF
* 1 dioda 100nF
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Rezultatele au fost neconcludente. Primul ecran am reusit sa il ard iar pe cel de-al doilea nu l-am putut porni desi consider ca am facut toate conexiunile cum trebuie. Codul cu care l-am testat este unul generic de initializare de ecran si afisare a unui text simplu
Concluzii
Proiectul a fost distractiv dar mi-a dat si destul de mult de furca. Am alergat ceva dupa componente si am lipit destul de mult.
Consider ca am invatat foarte multe fata de ce stiam
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.