Andreea Elena Cîrciumaru - Memory Game

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Scopul proiectului este realizarea unui joc de memorie cu leduri și butoane. Jocul va avea 6 leduri, 6 butoane, un afișaj și un led RGB pentru afișarea nivelului:

  1. verde pentru nivelul începător
  2. albastru pentru nivelul mediu
  3. roșu pentru nivelul avansat.

Ledurile se vor aprinde într-o secvența aleatoare, iar jucătorul va trebui să reproducă ordinea în care ledurile s-au aprins, folosindu-se de butoane. Jocul va avea 3 nivele de dificultate. În timpul jocului, buzzerul va genera melodii.

Descriere generală

Schema bloc:

  • ATMEGA324PA - aprinde ledurile într-o ordine random
  • Utilizator - reproduce secvența
  • ATMEGA324PA - dă feedback pe afișaj
  • ATMEGA324PA- afișează nivelul sau eroare
  • Buzzerul- cântă pe fundalul jocului

Hardware Design

  • Schemă electrică

Software Design

TBD - Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

TBD - Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

TBD

Bibliografie/Resurse

* Resurse Hardware * Listă de piese

  1. 6 leduri
  2. 6 butoane
  3. led RGB pentru afișarea nivelului
  4. rezistențe de 270 ohmi
  5. rezistențe de 1 kohmi
  6. bandă de fire
  7. conectori mamă-mamă
  8. buzzer
  9. bandă pentru absorbția fludorului
  10. cost estimat : 40 de lei
pm/prj2014/ddragomir/memory-game.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0