Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Pentru proiect voi implementa un joc text based, in care jucatorul va trebui sa rezolve diverse ghicitori (de exemplu sa isi dea seama unde se afla o bomba si cum o poate dezamorsa primind informatii sub forma de text despre mediul in care se desfasoara actiunea).
La inceput jucatorul va trebui sa aleaga o misiune dintr-o lista pusa la dispozitie prin intermediul LCD-ului. El va parcurge lista cu ajutorul a 2 butoane (sus/jos) si va putea alege o misiune cu ajutorul unui alt buton (ok). Apoi ucontroller-ul va citi datele corespunzatoare misiunii de pe un card SD. Dupa ce au fost citite datele, misiunea incepe, ecranul LCD afisand detaliile misiunii. Jucatorul va primi o descriere a misiunii, a obiectelor din jurul sau raportate la pozitia sa curenta si eventual scopul ce trebuie indeplinit. Apoi va primi o lista de alegeri dintre care va trebui sa aleaga una. Apoi va primi un nou set de date si o noua lista de posibile actiuni. Acesti pasi se vor repeta pana cand jucatorul castiga sau pierde.
Cititorul de carduri l-am pus ca in laboratorul 5
Lista de piese:
1. 2xEcran LCD 16×2 (initial am avut 20×2) pret: 2x20lei + 85 lei (ecranul 20×2) total: 125lei
2.Keypad 4×4 pret: 15lei total: 15lei
3.Cititor de carduri pret: 11 lei total: 11 lei
Am avut 3 display-uri lcd deoarece cel de 20×2 a fost pierdut, iar unul dintre cele 16×2 s-a ars.
In ciuda unui numar foarte mare de contacte proaste (cele mai multe au aparut la legaturile dintre microprocesor si soclu) am reusit sa fac un program functional. Pe ecran vor aparea niste informatii, iar jucatorul va fi pus sa aleaga, prin intermediul keypad-ului, intre niste optiuni care ii sunt puse la dispozitie. Din pacate nu am reusit sa folosesc si cititorul de carduri, misiunile fiind astfel salvate in interiorul codului.
A fost o experienta placuta. Am desfasurat activitatile corespunzatoare proiectului cu entuaziasm, fiind dornic de a obtine un produs cat mai bun. Totusi cunostintele mele modeste in domeniul electronicii mi-au pus mereu piedici, ingreunand munca la partea hardware. De asemenea, incidentul care s-a intamplat pe 20 mai (pierderea placutei) a facut realizarea proiectului aproape imposibila, dar datorita cumnatului meu care mi-a oferit toate instrumentele necesare si m-a indrumat, am reusit sa realizez placuta din nou de la 0 in 2 zile. Imi pare rau ca nu am reusit sa folosesc cititorul de carduri si ca nu am reusit sa fac un adevarat adventure text game asa cum imi doream, in parte si din cauza display-ului limitat.
Arhiva cu jocul adventure.zip
27 aprilie → am terminat de lipit placa de baza
14 mai → am reusit sa achizitionez toate componentele necesare in afara placii de baza
17 mai → am terminat de lipit toate componentele
18 mai → am implementat un cod de test pe placuta
20 mai → pierdut placuta
21-22 mai → refacerea placutei de la 0 (si reachizitionarea componentelor cu exceptia microprocesorului, deoarece nu l-am gasit in timp util)