Ioana Alexandra ANTOCHE - Tetris/Labirint
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Proiectul consta in realizarea unui jov Tetris/Labirint.
ce face : Tetris: cu ajutorul unu accelerometru se vor muta piesele stanga/dreapta. Labirint cu ajutorul unu accelerometru se va muta bila prin labirint pana ajunge la destinatie.
care este scopul lui: de a invata sa lipesc componente, sa recunosc piesele de pe placuta, sa programez un ecran si sa invat sa interpretez datele analogice primite de la accelerometru.
-
de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi: Proiectul poate fi folosit pentru recreerea utilizatorului.
Descriere generală
O schemă bloc:
Accelerometrul: cu ajutorul lui se vor muta piesele stanga/dreapta. Se va folosi doar axa Y.
cu ajutorul lui se va muta bila in labirint. (se vor folosi toate cele 3 axe. Axa Z da acceleratia)
Ecranul: pe ecran se va putea vedea starea jocului.
Leduri: in momentul in care se incearca o mutare invalida (de exemplu lovirea de pereti) se va aprinde un led rosu.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
scheme electrice
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Hardware Design
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.