Ioana Alexandra ANTOCHE - Tetris/Labirint

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: Proiectul consta in realizarea unui jov Tetris/Labirint.

  • ce face : Tetris: cu ajutorul unu accelerometru se vor muta piesele stanga/dreapta. Labirint cu ajutorul unu accelerometru se va muta bila prin labirint pana ajunge la destinatie.
  • care este scopul lui: de a invata sa lipesc componente, sa recunosc piesele de pe placuta, sa programez un ecran si sa invat sa interpretez datele analogice primite de la accelerometru.
  • care a fost ideea de la care aţi pornit: m-am gandit sa fie ceva distractiv si usor de debaguit. Ideea cu accelerometru mi-a venit de la jocurile de genul : http://www.androidtapp.com/tag/accelerometer-games/ .
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi: Proiectul poate fi folosit pentru recreerea utilizatorului.

Descriere generală

O schemă bloc: Accelerometrul: cu ajutorul lui se vor muta piesele stanga/dreapta. Se va folosi doar axa Y. cu ajutorul lui se va muta bila in labirint. (se vor folosi toate cele 3 axe. Axa Z da acceleratia)

Ecranul: pe ecran se va putea vedea starea jocului. Leduri: in momentul in care se incearca o mutare invalida (de exemplu lovirea de pereti) se va aprinde un led rosu.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Hardware Design

Componente
Nume Cost unitar Număr unități Cost total
Accelerometru N/A 1 N/A
Fire tip mama N/A N/A N/A
Ecran LCD N/A 1 N/A

Modele: Accelerometru: http://www.pololu.com/file/download/MMA7341L.pdf?file_id=0J379 LCD: http://www.bolymin.com.tw/web_new/html/product/index3.aspx?Page=4&p=66&num=244&kind=147&kind2=182&kn=Display&kn2=LCD+Module

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

pm/prj2014/avoinescu/ioanaa.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0