Florescu Andreea - Bananno

Autoarea poate fi contactata la adresa: andreea.florescu@cti.pub.ro

Introducere

Denumirea produsului vine din juxtapunerea cuvintelor cheie Banana si Piano.

Scopul proiectului este implementarea unui pian ce permite utilizatorului sa cante prin intermediul unor banane conectate la microcontroller.

Descriere generala

Fiecare nota muzicala va fi reprezentata de cate o banana de la stanga la dreapta:

DO RE MI FA SOL LA SI DO

Atunci cand utilizatorul apasa pe banana, se va auzi nota corespunzatoare prin intermediul buzzer-ului.

Diagrama Bloc

Hardware Design

Lista de piese

Nume Numar Unitati
Buzzer 1
Cablu USB 1
Rezistenta 10 MΩ 8
Fire Jumper 10
Fire de legatura -
Banane 8

Schema Electrica

Software Design

Mediu de dezvoltare

Atmel Studio 6.2

Algoritmi şi structuri

Algoritmul de redare a notelor este simplist. Pentru realizarea proiectului am implementat clasa CapacitiveSensor, folosind ca punct de plecare biblioteca CapacitiveSensor implementata pentru Arduino.

Senzor Capacitiv

Clasa CapacitiveSensor are rolul de a transforma pinii microcontrolerului in senzori capacitivi care pot detecta capacitatea electrica a corpurului uman.

Cum functioneaza?

In cazul proiectului Bannano, folia de aluminiu este inlocuita cu bananeee!

Surse

Rezultate obtinute

Domne', sunt BANANE! Poti sa canti la ele!

Pentru cei neincrezatori

Bibliografie

pm/prj2014/avoinescu/bannana.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0