DUMITRESCU Evelina - Joc X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Trebuie refăcută schema ca să pot puncta acest milestone :| . Te rog nu face lucrurile în bătaie de joc.

Introducere

  • ce face: joc de X si 0 multiplayer
  • care este scopul lui : sa fie fun
  • care a fost ideea de la care aţi pornit: clasicul joc de x si 0
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi: permite familiarizarea cu programarea embedded

Descriere generală

Cu ajutorul a 4 butoane se va selecta urmatoarea mutare. Mutarile celor 2 jucatori vor fi reprezentate cu culori diferite. Jocul se termina daca unul dintre jucatori castiga sau cand s-au completat toate sloturile. Dupa terminarea jocului, acesta se reseteaza si incepe unul nou. Schema bloc a proiectului:

Hardware Design

  1. listă de piese
  • Led bicolor x 10 → 15 ron
  • Rezistenta x 10 → 1 ron
  • Buton x 10 → 3 ron
  • Placuta test x 1 → 7 ron

  1. scheme electrice

xsi0_evelina.sch

Software Design

Ca sistem de operare, am utilizat Windows.

Am folosit:

  • gnu-make

gnuwin32.sourceforge.net

  • avr-gcc

gnuwin32.sourceforge.net

  • notepad ++

Fiecare led a fost retinut intr-o structura led in care retin starea matricii de joc, pinii, adresa porturilor pentru culoarea rosie si pentru cea verde.

Pasii executati atunci cand se apasa un buton de miscare:

  • se selecteaza urmatoarea pozitie cu ajutorul butoanelor de miscare
  • se aprinde ledul ce corespunde pozitiei selectate in functie de culoarea jucatorului curent(verde/rosu)
  • in functie de situatie, se stinge sau nu ledul selectat anterior
  • se pasa butonul de select(cel din mijloc) si se actualizeaza tabla de joc
  • se aprinde permanent ledul nou selectat

Dupa fiecare mutare noua

  • verificam daca s-a completat o linie/coloana/diagonala
  • in caz pozitiv, aprindem toate ledurile de pe tabla de joc utilizand culoarea jucatorului castigator
  • in caz de remiza, se aprind alternativ ledurile in cele 2 culori(verde/rosu)

Sursele proiectului sunt urmatoarele:

  • lab0.c
  • Makefile

Rezultate Obţinute

Concluzii

Mi s-a parut un proiect util si placut de realizat.8-)

Download

Jurnal

[Etapa 1] - Achizitionare componente pentru placuta de la etapa 1. Lipirea acestora pe placuta

[Etapa 2] - Achizitionare placuta de test + componente pentru realizarea unui joc X si 0

[Etapa 3] - Schema Eagle

[Etapa 4] - Lipire componente pe placuta de test. Completare wiki. Legare placa de baza cu placuta test (100 %)

[Etapa 5] - Software design

Bibliografie/Resurse

pm/prj2014/avoinescu/3333.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0