Diana-Manuela DUMITRESCU - Nume proiect
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
ce face: proiecteaza un joc de lumini asemanatoare unui visualizer din orice player audio
care este scopul lui:
care a fost ideea de la care aţi pornit: de la un film
de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi: efectele pot fi utile intr-un club; pentru mine este util pentru ca pun in practica anumite cunostinte acumulate la diverse materii
Descriere generală
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
scheme electrice
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Lista de piese:
* 56 led-uri rosii
* 7 rezistente 10k
* banda de pini
* cabluri de legatura
* cabluri mufate pentru interconexiunea placilor
* placa de baza
Schema electrica:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Software-ul proiectului consta in evaluarea unui vector de frecvente preluate de la un convertor de wav-uri. In functie de valoarea vectorului de pe o anumita pozitie se trimite semnal prin PortA catre randul de led-uri corespunzator. Fara a folosi delay-ul si doar prelucrand frecventele se obtine efectul de visualizer. Efectul ce ar trebui observat este acela ca, in functie de beat-ul melodiei, se aprinde cate un rand de led-uri, similar cu efectele unui visualizer dintr-un player audio.
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
pm2014.zip
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Proiecte din anii trecuti
Datasheet