Roxana-Valentina NECULA - Whack a mole

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

1. Descrierea proiectului

Proiectul este jocul ”Whack-a-mole” sau ”Whack-a-weasel”.
Jucătorul trebuie să lovească o cârtiță atunci când iese din vizuina ei. Eu am simulat jocul astfel încât sunt 9 leduri corespunzătoare cârtițelor și 9 butoane corespunzătoare ciocanului de lovit.

2. How to use it

Poza proiect

1 - buton de Start Game
2 - buton pentru alegerea dificultății jocului
3 - 3 leduri de culori diferite corespunzătoare dificultății jocului

  • roșu - Hard game
  • galben - Medium game
  • verde - Easy game

4 - leduri corespunzătoare cârtiței ce iese din vizuină
5 - butoanele corespunzătoare ciocanului de lovit
6 - LCD pentru afișarea scorului

3. Project overview

3.1 Motivare

Am ales ca proiect Whack-a-mole deoarece este un proiect amuzant, la sfârșit având un joc funcțional făcut de mine.

3.2 Schemă bloc

Schema bloc

3.3 Design hardware

  • 8 leduri albastre de joc
  • 8 butoane de joc
  • 3 leduri pentru afișarea dificultății
  • 2 butoane pentru start joc și pentru schimbarea dificultății
  • 1 LCD
  • 6 diode

3.4 Design software și implementare

4. Costuri

Nume componentă De unde a fost cumpărată Cost per bucată Număr bucăți
LED 3mm Rosu Syscom 0,55 1
LED 3mm Verde Syscom 0,55 1
LED 3mm Galben Syscom 0,55 1
LED 3mm Albastru Syscom 0,55 9
Rezistenta 270R Syscom 0,03 12
PUSHBUTTON Syscom 0,25 11
LCD 16x1ch Syscom 39 1
Plăcuță de test Syscom 7 1
Total 55,71

5. Concluzii

6. Bibliografie/Resurse

pm/prj2013/sstegaru/6.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0