Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Acest proiect este implementarea clasicului joc de spanzuratoarea(Hangman). Afisarea se face cu ajutorul unui LCD 16×2 si introducerea literelor cu ajutorul unei tastaturi asemanatoare celei unui telefon.
La pornire jucatorul va fi pus sa aleaga una din categoriile de joc:
El va naviga intre categorii cu tastele 2 si 8, iar inceperea jocului se va face cu 5.
Pe ecran vor fi afisate mai multe simboluri *, fiecare simbol semnificand o litera pe care jucatorul trebuie sa o ghiceasca. Jucatorul introduce de la tastatura litera. Daca litera se gaseste in cuvant simbolurile * de pe pozitiile corespunzatoare literei vor fi inlocuite cu litera, altfel jucatorului i se va scadea o viata (vietile sunt marcate cu I pe prima linie a ecranului). Jucatorul va incepe cu 5 vieti.
Selectarea unei litere se face prin apasarea de mai multe ori a unei taste, asemanator unui telefon.
Dezvoltarea aplicatiei am pornito de la Laboratorul 1, laborator din care am folosit API-ul de LCD.
In keyboard.c am creat API-ul pentru tastatura, astfel
In fisierul game.c sunt 2 functii:
In caz de esec sau castigare a jocului, dupa 2 secunde programul se va intoarce la meniul de alegere al modului.
Nume componenta | De unde a fost cumparata componenta | Cost per bucata | Numar bucati | Cost total | Observatii |
LCD 16×2 | tme.eu | 22 RON | 1 | 22 RON | - |
tastatura universala cu 12 butoane | tme.eu | 13 RON | 1 | 13 RON | - |
Total | 35 RON |
Arhiva ce contine codul si schema: gliga_andrei_332ca.zip
Datasheet LCD: http://www.tme.eu/ro/Document/53481d6ef60900b7bb1011c164e7f0a0/rc1602b-biw-esx.pdf
Datasheet AtMega324: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf
Laboratorul 1: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/lab/lab1